Thursday, July 28, 2011

~ macam-macam ~



Tadi layan bola dgn mak ayah..
haishhh...mcm2 perangai aku perhatikan dari diaorg nie..
gelak guling2 aku dibuatnye..
biasa lah kalau tgk bola..mulut mesti bising punya...
mak biasa lah dgn mulut die yg bising tu..
ayah plak tgk bole sambil hentak2 kaki kt lantai..
mcm kene je bola tu kt kaki die..hak3
kalau gol plak mak bersorak panjang woooo...
and ayah plak wt tarian itik2 gembo dari baring sampai lah duduk..hak3
seronok kan tgk gelagat orang kalu tgk bola..
aku juga boleh tahan bising nye..(x terkecuali)
keputusannya 1-1 s'pore menang sbb byk buat drama swasta!!!!grrrr

Habis layan bola ape lagi masuk bilik lah plak...
bosan2 call Husna Ahmad..tnye khabar berita dari dia..
menceritakan permasalahan yg berlaku lately nie..
hurm...sgt daring bakal adik ipar sekarang nie..
boleh nye dikutuk2 bakal kakak ipar dlm blog nye..haish...
bajet howt sgt lah tu..pastu nak ngadu dgn bf..
then berlaku lah pergaduhan antara adik beradik..
harap2 xberlakulah hendaknya... :)


p/s: Air yang dicincang nye adooiii, tak kan putus nye punnnn!!!!

: esok kakak balik!!!! yeahhh



1 comment:

IZZAYATI HUSNA AHMAD said...

Buhuuuuu. Kalau dah memang jodoh dia dengan adik aku, aku dengan penuh redha terima je.


:)