Friday, December 30, 2011

.: persahabatan :.



As salam...cehhh tengok title xboleh blah kan..
arghhhh..suke hati la nak tulis ape pun kan :P
apa2 pun..thanks big din sbb sudi call aku malam tadi..
lama jugak xsembang2 vungukk dgn ko...hak3..gelak je memanjang..
suara ko je aku leh dgr..jumpe ko xtau lah bile kan..hik3
maap la kalu selama nie aku tak text ko..
hurm memang perangai aku cmtu kot..
tapi ape2 pun aku still ingat member2 aku tau... :)
jangan malu tuk citer ape2 dgn aku..
aku tak kesah..anytime aku on je tau
apa lah guna berkawan kalu xnak cite ape2 yang terbuku kt hati... (ewahhhh)
aku nak ko fokus study n tak yah pikir2 perkara yang boleh buat ko runsing..
selama aku kenal ko..ko happening n enjoy dengan life ko..so..teruskan okay :D
i know u can do it...nothing impossible :)


* life is like the dice, falling, still show a different face.
So life, though it remains the same, is always presenting different aspects.
-Alexis-


2 comments:

Anak Kampung said...

sorry qla..i'm just miss you soo much..n also the rest

NuR aQiLaH mOhD aMiN said...

yeah din..i know it.. its okay din :)