Friday, May 21, 2010

~still trbayang2 lgik~ (^_^)





Dah seminggu ia nyer brlalu...tp still trbyg2 n trkng2 lg...
disaat kami bergumbira di Pulau Langkawi..hua3
(poyo lak ayt aku ni..hik3)
biler lah dpt brcuti lg dgn member2 yg bg aku otak gler2...
same cm aku...he3..
korg memg best ar....credit to...

~liyana sulaiman~
~izamuddin jusoh~

~muhammad hilmi zainuddin~
~mufidah mohd yusoff~
~mufdi mohd yusoff~

~syazwan ahmad kamal~
~nurliyana che anuor~
~nurul farhana abd rahman~
~khairul faiz nordin~
~sharen shahida hj ramli~

kwn2..kiter tnggu next vacation k..
n pastikan leh mandi- manda..ke3

bile sebut sal banana boat...
sudah pstinye sorg drpd membr aku akn FOBIA...
hahahaha....
guessss who????
tentulah xlen xbukan....
IZAMUDDIN JUSOH@MD ROHIM ler..kah3

sape xtau banana boat tu ape?
meh tgk pic kt bwah ni yerk..
ia nye bukan banana split ok..tp aku nyatakn skali lg..
BANANA BOAT...
haaaaa..ni ler banana boat nye..
tp tu bukan kiteorg k..
ask google jerk..he3

tp dlm rmai2 member aku yg g lgkawi..
hanye 7 org je yg mnyahut cbaran nek bende alah nie
siyesss memg tkut mule2..
yelah dh ler xpndai berenang..kah3
hrapkn life jacket jer..
slps diyakinkn oleh yana n emie..
aku pun stuju nk nek..hu3..
pdahal dlm ati..btul ke aku nk nek nie..
kalu nek je xpe..nie nk kene jtuhkn lak..pergh mkin cuak aku..hu3
antara candidate2 yg myhut seruan M'sia..(cehh..ayt xleh blah)

~reeennnn~
~mufidah@kak teh~
~aqiela aka aqiel~
~emieee~
~big dinnn~
~yanaaaaa~
~udiiiii~

cayalah korg....
i misss dat moment(really2)hu3

okay...tu jer nk cite..he3
btemu kite di lain entry ok..
daaaaaa.....





4 comments:

Anak Kampung said...

TERBAEK la qielaaa....

thanks for the awards, saye betol2 x sangka saya menang awrds FOBIA nih....



keh3.....

kepada kawan2 yg menyokong bontot saya ketika dlm air, u guys rock beb...

kepada kawan2 yg i BELANJE BESAR punyerr....untung korg taw...


kah3.....

adoiiiiiiiiii....

gelak sekor2 ak bace entry nih....


ag satu, susunan name tu mcm atas banana boat lak kan??

he3

NuR aQiLaH mOhD aMiN said...

hak3....dats me ar...
ko je yg sesuai dpt award tu..
yup.....ingat lg ko kn?
sbb tu moment pling indah..
pmandangan pun sgt indah...kah3

Anak Kampung said...

memang terindah qielaaa....


but satu jer i happy....

i happy sbb dpt wat mende yg org sangke ak x mampu wat selama ni....

even ak BERBELANJA BESAR, i x kesah...he3

NuR aQiLaH mOhD aMiN said...

yeahhhh!!idup big din..kekekek