Monday, May 31, 2010

~trauma dtg kembali~


(tjuk xbole blah tu..he3)
nk dijadikan cerita lah kn...
kelmarin aku,mak,ayah n atok..
g ler kluang..saje tgk makcik aku
sbb 5 jun nie ank die nk kwin..
pastu blik singgah umah makdak jp...
wktu nk blik...kuar je simpang umah makdak tu...

gEdEgAnGggggg!!!!!
(cehh!!sound effect nk real kn..ke3
)
haaaa..pastu maleh nk cite dah...
sbb nie dh kali ke2 dh aku kene cm nie..
1st kene mase g langkawi..hu3tp kiteorg xde ape pun...

dh jom tgk kete ayah aku cmane rupenye k..
akibat dilanggar oleh sebuah mtor...
meh...meh...tgk kt bwh nie..

haaaa...amcm?cntik x?kekekekeke
ni kt tmpt kejadian...

nie lak kt umah....
seb bek lah still leh gerak lg kete nie..hu3


keesokkan harinyer.....

1

2

3

taraaaaaaaaa!!!!

haaaa...dh siap repair dh...
duit ayah aku pun melayang...hua3

sooo...pasni ayah aku pun cm serik gak ar nk bwk kete..
yeler tkut melayang lg duit die tu..he3

nk igt kn korg2 tu k..
drive crefully yerk..
jgn nk tau cepat je k...


daaaaaaa....


No comments: